Saturday, March 20, 2010

Helyzetjelentés.

Nos amint láttátok az utóbbi időben nem postoltam. Ennek az volt az oka, hogy sajnos minden reményt feladtam azzal kapcsolatban, hogy a közelmúltban kézzelfogható alkatrészeim lesznek. Azóta sok minden történt, szerencsére pozitív irányba haladt a dolog. Leegyszerűsítve: az új helyen gyakorlatilag bármit le tudok gyártatni, ráadásul a közelben találtam egy boltot (http://www.amari.hu) ahol egy nagyon jó fajta (Al6082, ráadásul T6 állapotban!) alumíniumot lehet vásárolni szálanyagként és tömbként egyaránt. Érdemes visszanézni, mert beindultak az események!

Közben folyamatosan dolgoztam a Sensei agyon, így elkészült a tesztelésre érett, Sensei V2. Hamarosan infó, képek, videó!

A Rascal háza táján azonban télen sem állt meg az élet. Elindítottam a Rascal Videozine-t, ami a nevével ellentétben nem egy videomagazin, hanem ezt a nevet viseli az általam készült videók. Viszonylag friss vagyok ebben a témában, mégis számtalan pozitív visszajelzést kaptam az eddig elkészült videók alapján. Túl vagyok egy klip forgatásán (HD minőségben), egy teljesen általam forgatott és vágott "Welcome spring edit" nevet viselő videón (alul láthatod!). Hamarosan Morvai Petiről készítek egy bemutatkozó videót. Lesznek továbbá "hogyan készült" klippek, beszámolók, egyszóval minden.

Take it easy guys!

No comments:

Post a Comment